ست لباس عقد محضری عروس و داماد

آنچه در این محتوا می خوانیم:

انتخاب ست لباس عقد محضری عروس و داماد یکی از دغدغه های مهم برای آن ها میباشد. خانم ها معمولا برای انتخاب لباس در محضر حساسیت زیادی به خرج می دهند و نمی دانند برای چه فضایی باید چه نوع لباسی را انتخاب کنند. اکثر آقایان برای لباس محضر کت و شلوار را انتخاب می کنند و در این خصوص گزینه های متعددی را پیش رو ندارند. این در حالی است که خانم ها برای انتخاب لباس محضر گزینه های زیادی دارند، به همین دلیل انتخاب لباس مجلسی زنانه برای آن ها دشوار است.

ست لباس عقد محضری عروس و داماد

ویژگی های لباس داماد برای محضر

همان طور که می‌دانید لباسی که داماد برای محضر باید بپوشد، یک کت و شلوار شیک و مرتب است که انتخاب رنگ آن به سلیقه داماد بستگی دارد. ممکن است برخی از آقایان برای انتخاب لباس محضر به پوشیدن یک شلوار ساده و پیراهن اکتفا کنند، اما با توجه به این که این یک مراسم خاص است، بهتر است کت و شلوار بپوشید.

ست لباس عقد محضری عروس و داماد

ست لباس عقد محضری عروس و داماد

لباس عقد محضری

 

لباس عقد محضری

لباس عقد محضری

ویژگی های لباس عروس برای محضر

همان طور که اشاره کردیم خانم ها برای ست کردن لباس محضر گزینه های متعددی پیش رو دارند، اما با توجه به این که محضر فضایی همچون سالن های جشن و تالارها ندارد باید در انتخاب لباس برای این فضا دقت کرد. خانم ها می توانند برای چنین محیطی کت و دامن، لباس های بلند و کوتاه را انتخاب کند که ویژگی های خاصی دارا باشد.

لباس عقد محضری (1)

 

ست عقد محضری

قبل از انتخاب لباس برای محضر باید بدانید که لباسی که شما انتخاب می کنید باید تقریبا پوشیده باشد. بنابراین فکر خرید لباس های بسیار باز و نامناسب را فراموش کنید. محضرها فضایی تقریبا رسمی دارند و شما مجبورید لباسی را متناسب با این فضا انتخاب نمایید. از طرف دیگر لباسی که قصد دارید برای محضر بپوشید نباید بیش از حد زرق و برق داشته و حالت ساده و رسمی‌تر داشته باشد.

لباس عقد محضری (2)

 

بهترین ست برای لباس مجلسی زنانه برای محضر می تواند یک کت و شلوار یا دامن ساده با کفش های مجلسی پاشنه بلند، همراه با یک دسته گل شیک باشند. یا این که می توانید لباس های مجلسی پوشیده بلند را نیز به عنوان لباس محضر خریداری کنید. در کنار این ست می توان از اکسسوری های ظریف و جذاب نیز بهره برد.

لباس عقد عروس

لباس عقد عروس

 

رنگ ست لباس عقد محضری عروس و داماد

رنگ ست لباس محضری برای عروس داماد به سلیقه آن ها بستگی دارد، اما بهتر است عروس خانم ها برای انتخاب لباس این مراسم به دنبال رنگ های تیره نباشند. خرید لباس مجلسی زنانه سفید رنگ یا دیگر رنگ هایی جذاب و شاد می تواند یک ست فوق‌العاده شیک را ایجاد نماید.

لباس عقد عروس و داماد

لباس عقد عروس و داماد

3.9/5 - (8 امتیاز)

6 نظر در “ست لباس عقد محضری عروس و داماد

  1. ستاره گفت:

    جذاب و فوق العاده

    1. ada_support گفت:

      ممنون از لطفتون

  2. Shokrollahi گفت:

    شما ست عقد هم دارید؟

  3. niloofar-m گفت:

    سلام، لباس عروس هم دارید؟

    1. ada_support گفت:

      سلام خیر متاسفانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

preload
enemad-logo
خانه
فروشگاه