راهنمای انتخاب کت زنانه برای افراد چاق

آنچه در این محتوا می خوانیم:

افراد چاق معمولا در انتخاب لباس دچار سردرگمی و مشکل می شوند. این مشکل در زمینه انتخاب لباس های مجلسی و رسمی مانند کت بیشتر هم می شود. افراد چاق باید حتما کتی خریداری کنند که به خوبی چاقی آنان را بپوشانند؛ از همین رو ما در این مطلب تصمیم داریم نکاتی در خصوص راهنمای انتخاب کت زنانه برای افراد چاق در اختیار شما قرار دهیم. همراه ما باشید!

کت زنانه برای افراد چاق

افراد چاق برای انتخاب کت زنانه باید به چه مواردی توجه نمایند؟

همانطور که گفتیم انتخاب لباس های رسمی‌تر مانند کت برای خانم های چاق کمی مشکل است؛ چرا که این لباس باید به خوبی به تن آن ها نشسته و اندام آن را زیباتر نشان دهد. مواردی که خانم های چاق برای انتخاب کد به آن توجه داشته باشند، شامل موارد زیر می شوند:

راهنمای انتخاب کت زنانه برای افراد چاق

راهنمای انتخاب کت زنانه برای افراد چاق

رنگ کت زنانه برای افراد چاق

در راهنمای خرید کت زنانه برای افراد چاق در اولین مورد ما به رنگ کت اشاره می کنیم. رنگ کت اهمیت زیادی برای این منظور دارد و زنان چاق باید رنگی انتخاب کنند که اندام آن ها را لاغر و کشیده نشان دهند. معمولا رنگ های تیره مانند مشکی، سرمه ای، زغالی برای این افراد مناسب تر هستند.

راهنمای انتخاب کت زنانه برای افراد چاق

طرح کت برای افرادی که اضافه وزن دارند

افراد چاق بهتر است از کت های تک رنگ با رنگ های تیره یا کت هایی که طرح های برجسته اما همرنگ با رنگ اصلی پارچه کت دارند استفاده نمایند. البته که بهترین طرح برای چنین افرادی، کت هایی با پارچه های راه راه عمودی است. راه راه عمودی فرد را به طور خارق العاده ای فرد چاق را لاغر نشان می دهند.

کت مناسب افراد دارای اضافه وزن

کت دخترانه طراحی برند آدا

کت دخترانه طراحی برند آدا

تناسب کت با اندازه بدن

برای افراد چاق، انتخاب کتی با مناسب ترین اندازه بسیار مهم است. به همین دلیل، باید به اندازه کت توجه کنید تا آن را با راحتی بپوشید و حرکت کنید. همچنین توصیه می‌شود نه تنها به اندازه کت بلکه به اندازه آستین‌ها، قسمت‌های پشتی و جلویی آن نیز توجه کنید.

کت سایز بزرگ

4/5 - (8 امتیاز)

5 نظر در “راهنمای انتخاب کت زنانه برای افراد چاق

  1. ناهید گفت:

    مطالب کار ساز و عالی

    1. ada_support گفت:

      ممنون از نگاهتون ناهید عزیز

  2. ناشناس گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

preload
enemad-logo
خانه
فروشگاه