شومیز مناسب بارداری

آنچه در این محتوا می خوانیم:

یکی از مسائلی که خانم های باردار در این برهه زمانی با آن روبرو هستند، عدم توانایی در پوشیدن لباس های مختلف است. متأسفانه در دوران بارداری خانم ها نمی توانند مانند دوران دیگر لباس های عادی بپوشند و نیاز به یک سری شومیز و لباس هایی خاص و راحت برای این دوران دارند.

شومیز بارداری

 

این مسئله باعث شده امروز ما در این مطلب تصمیم بگیریم نکاتی برای انتخاب شومیز مناسب بارداری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همراه ما باشید!

شومیز بارداری

شومیز بارداری

نکاتی برای انتخاب مناسب ترین شومیز بارداری

همانطور که گفتیم خانم ها در دوران بارداری نمی توانند هر لباسی بپوشند؛ از همین رو باید هنگام انتخاب لباس بارداری دقت زیادی داشته باشند.

شومیز بارداری

از جمله نکاتی که باید برای این منظور خانم ها مد نظر قرار دهند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شومیز چین دار شومیز طرح کلاسیک یقه دار شومیز طرح کلاسیک دکمه دار

 

راحتی و سایز لباس مهم ترین عامل در انتخاب شومیز برای بارداری

سایز شومیز در زمان بارداری باید در حدی باشد که فرد در آن احساس راحتی کند. با توجه به اینکه در زمان بارداری شکم حجم زیادی دارد، نیاز است که لباس راحت و گشاد بوده و فرد را اذیت نکند. ضمن اینکه سایز لباس باید به گونه ای باشد که حجم زیاد شکم خانم باردار را پوشش دهد و بدن او برهنه نماند.

شومیز بارداری (5)

 

جنس شومیز های بارداری

دوره بارداری یکی از حساس ترین دوره های زندگی زنان به شمار می رود. در این دوره خانم های باردار نیاز دارند که آرامش فکری و جسمی آنان به خوبی فراهم شود. در این بین جنس لباس می تواند در راحتی جسم آن ها تاثیرات زیادی داشته باشد؛ پس شومیزهای نخی و گشاد بهترین انتخاب برای آنان به شمار می رود.

شومیز بارداری (3)

 

رنگ لباس

از دیگر مواردی که باید برای خرید شومیز مناسب بارداری به آن توجه کرد، رنگ لباس است. رنگ لباس در روحیه افراد باردار تاثیرات بسیاری دارد و نباید به آن بی توجه بود. به هیچ عنوان انتخاب شومیزهایی با رنگ های تیره پیشنهاد نمی شود؛ پس بهتر است خانم ها شومیزهایی با طرح و رنگ شاد در این برهه زمانی مورد استفاده قرار دهند.

 

3.7/5 - (8 امتیاز)

4 نظر در “شومیز مناسب بارداری

  1. پارمیدا گفت:

    تنوع لباس های بارداری رو بیشتر کنید لطفا ؟

    1. ada_support گفت:

      چشم حتما عزیز

  2. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر، شومیز قیمت مناسب برای دوران بارداری موجود هست؟

    1. ada_support گفت:

      سلام لطفا تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

preload
enemad-logo
خانه
فروشگاه