20 مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده

آنچه در این محتوا می خوانیم:

مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده و بلند، برای خانم‌های خوش سلیقه در بازار، به اندازه‌ی کافی، پیدا نمی‌شود. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و حتی حضوری، لباس‌های مجلسی زیبایی به فروش می‌رسانند. اما فروشگاهی که لباس مجلسی ایرانی پوشیده و بلند داشته باشند، زیاد نیست. زیرا این نوع لباس‌ها، خاص هستند و افراد خاص پسند نیز، کم هستند.

لباس پوشیده مجلسی برای مراسمات

مدل لباس مجلسی پوشیده

لباس مجلسی پوشیده

لباس مجلسی ایرانی پوشیده

لباس مجلسی ایرانی پوشیده

پیدا کردن لباس مجلسی ایرانی پوشیده

لباس مجلسی برای خانم‌هایی که جنس ایرانی و پوشیده دوست دارند، در طرح‌ها و مدل‌های گوناگونی تولید و عرضه می‌شود. بسیاری از مزون‌های لباس مجلسی کالکشن‌های جذابی در این زمینه دارند.

لباس مجلسی زنانه برای عروسی

مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده

لباس وشیده زنانه مجلسی

اما باید این مزون‌ها را پیدا کنید. نمی‌خواهیم بگوییم که لباس مجلسی ایرانی پوشیده در بازار نیست یا مزون‌های ارائه دهنده چنین لباس‌هایی وجود ندارند. اما بسیاری از لباس‌های مجلسی ایرانی و خارجی، مدل‌های کوتاه هستند و لباس مجلسی بلند در آن‌ها، کمتر یافت می‌شود.

کالکشن‌ لباس مجلسی ایرانی پوشیده و بلند

کالکشن‌های بسیار زیادی برای انواع مدل لباس مجلسی زنانه بلند وجود دارد. در واقع، تولیدکنندگان لباس مجلسی در اکثر کشورهای خارجی، مدل لباس‌های لاکچری خود را، بلند در نظر می‌گیرند. اما در کشور ما، کالکشن و مدل‌های کوتاه مجلسی، بیشتر دیده می‌شود.

لباس پوشیده مجلسی ایرانی

لباس زنانه مجلسی پوشیده

لباس زنانه مجلسی پوشیده

جذاب‌ترین و زیباترین مدل لباس مجلسی بلند در سال 2022، مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده از جنس گیپور، پارچه مخمل و لباس مجلسی با جنس پارچه حریر و بلند لمه است. این لباس‌ها بسیار شیک و جذاب هستند و مناسب مجالس مختلف ایرانی هستند.

لباس پوشیده ایرانی

جذاب ترین و جدیدترین مدل های لباس مجلسی بلند ۲۰۲۳ که می توان به آنها اشاره کرد عبارتند از مدل لباس مجلسی بلند گیپور ۲۰۲۳، مدل لباس مجلسی بلند ۲۰۲۳ پارچه مخمل، مدل لباس مجلسی بلند ۲۰۲۳ با پارچه حریر و لباس مجلسی بلند لمه ۲۰۲۳.

مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده

خانم‌هایی که شیک پوش هستند، دوست دارند در میان چند دست لباس مجلسی کوتاه خود، یک مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده نیز داشته باشند. به جرات می‌توان گفت که لباس‌ مجلسی بلند، جلوه‌ی زیبا و لاکچری ایجاد می‌کند.

مدل لباس پوشیده ایرانی

بسیاری از سلبریتی‌ها و مدل‌های معروف در دنیا، لباس‌های مجلسی بلند به تن می‌کنند. این افراد در جشن‌ها و مراسم خاص مانند عروسی، فستیوال و یا کنسرت‌ها، با اینکه می‌توانند با لباس کوتاه هم در چشم باشند، اما ترجیح می‌دهند لباس مجلسی بلند و لاکچری به تن کنند.

لباس مهمانی پوشیده

مدل لباس مجلسی پوشیده

مدل های لباس مجلسی ایرانی پوشیده لاکچری

خانم‌ها همیشه به دنبال لباسی هستند که در یک مجلس ، کسی جز آن‌ها به تن نکرده باشد. در واقع به دنبال مدل‌های لاکچری و خاص هستند. مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری در ایران، معمولا لباس‌های بلند و پوشیده هستند و می‌توان در مجالس مختل از آن‌ها استفاده کرد.

لباس مجلسی ایرانی پوشیده

علاوه بر مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده، رنگ آن نیز بسیار مهم است. هر سال رنگ‌های مختلفی به عنوان رنگ سال انتخاب می‌شود. اما در مورد لباس مجلسی بلند، کمی متفاوت است.

معمولا لباس‌های مجلسی بلند، تک رنگ هستند. به همین دلیل، زیاد از رنگ سال، تبعیت نمی‌کنند. تمام رنگ‌ها در جای خود، زیبا و لاکچری هستند. هرکس می‌تواند با توجه به سلیقه و در نظر گرفتن رنگ پوست خود، لباس بلند مجلسی خود را خرید کند.

لباس مجلسی ایرانی پوشیده

لباس پوشیده مجلسی

لباس مجلسی بلند برای خانم‌ها، طرح‌های متنوعی دارد. اگر قصد خرید لباس مجلسی پوشیده لاکچری را دارید، حتما به نوع آستین دار بودن یا بدون آستین بودن آن، دقت کنید. مدل یقه نیز اهمیت زیادی دارد. زیرا تنوع بسیار زیادی در مدل‌ها وجود دارد.

لباس مجلسی بسیار پوشیده

لباس مجلسی بسیار پوشیده

تعدادی لباس پوشیده برای عروسی

لباس مجلسی پوشیده برای عروسی، یکی از لباس‌هایی است که اکثر خانم‌ها، پوشیدن ان را تجربه کرده‌اند. در یک مجلس عروسی، گذشته از عروس و لباس عروس، برخی از میهمان‎‌ها، به خاطر داشتن استایل زیبا، بیشتر در چشم هستند.

لباس مجلسی پوشیده ایرانی

افرادی که در مجلس عروسی و در میهمانی‌ها، لباس مجلسی بلند می‌پوشند، نقاط قوت خود را بیشتر و برجسته‌تر نشان می‌دهند. البته استایل لباس مجلسی بلند، برای هر خانمی، مناسب نیست اما می‌توان با رعایت نکات جزئی، از آن استفاده کرد. حتی افرادی که خیلی قد بلند باشند.

مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده

شما هم دقت کنید که برای خرید و پوشیدن لباس مجلسی بلند و پوشیده، حتما نکات ریز و مهم زیر را در نظر بگیرید تا در مجلس عروسی، بیشتر بدرخشید:

لباس مجلسی پوشیده

لباس پوشیده مجلسی

  • اگر قد بلند هستید، لباس مجلسی بلند خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که آستین نداشته باشد یا کاملا و یک دست، پوشیده نباشد.
  • اگر چاق هستید، حتما از مدل لباس مجلسی پوشیده ایرانی استفاده کنید که راسته باشد و نقاط مختلف بدن را بپوشاند.  در این صورت چاقی شما بیشتر به چشم می‌آید.
  • اگر پاهای بلند دارید، سعی کنید لباس مجلسی بلندی بپوشید که پاهای شما را کامل نپوشاند اما نباید خیلی هم پیدا باشد. زیرا لاغرتر و بلندتر به نظر می‌رسید.
  • سعی کنید لباس انتخاب شده را از جایی خرید کنید که مدل‌های مختلف داشته باشد و شما بهترین آن را انتخاب کنید.

لباس پوشیده زرشکی

4.2/5 - (44 امتیاز)

6 نظر در “20 مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده

  1. سمیه نصرآبادی گفت:

    بسیار زیبا

    1. ada_support گفت:

      ممنون از لطفتون

  2. زیبا موحد گفت:

    مفید بود👌🏻

    1. ada_support گفت:

      ممنونم از لطفتون

  3. ناشناس گفت:

    سلام این لباس ها موجود هستند؟

    1. ada_support گفت:

      تعدادیشون بله، ولی نه همشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

preload
enemad-logo
خانه
فروشگاه