زیر کت زنانه چی بپوشیم؟

آنچه در این محتوا می خوانیم:

استایل های هماهنگ با کت تک زنانه

شاید تا چند سال قبل تنها آقایان می‎توانستند کت بپوشند اما با گذشت زمان و ایجاد تنوع در عرصه طراحی پوشاک، امروزه بانوان نیز می‎توانند کت دلخواه خود را به تن کنند. البته ست کردن کت زنانه کمی دشوارتر است زیرا بانوان گزینه های متعدد تری در اختیار دارند و قادر هستند کت را به همراه شلوار، دامن و پیراهن ست کنند. آیا شما نیز مانند سایر بانوان این سوال برایتان ایجاد شده است که زیر کت زنانه چی بپوشیم؟ ما را همراهی نمایید تا به طور کامل در مورد استایل های هماهنگ با کت تک زنانه صحبت کنیم.

زیر کت زنانه چی بپوشیم؟

زیر کت زنانه چی بپوشیم؟

روش های ست کردن لباس با کت زنانه

همان طور که گفتیم، امروزه به علت ایجاد تنوع در عرصه لباس و پوشاک، ست کردن کت با دیگر البسه بسیار آسان تر از قبل شده است. اگر دقت کرده باشید، خرید کت زنانه تنها محدود به مهمانی‎ها و دورهمی‎ها نمی شود بلکه بسیاری از خانم‎های شیک پوش کت دلخواه خود را در محیط‎های اداری، محل کار و مهمانی‎ها به تن می‎کنند. از این رو لازم است که روش‎های صحیح ست کردن لباس با کت های زنانه را یاد بگیرید.

لباس زیر کت زنانه چی بپوشیم؟

لباس زیر کت زنانه چی بپوشیم؟

  • ست کردن کت با شومیز

زیر کت زنانه چی بپوشیم؟ اگر ذهن شما نیز درگیر این سؤال است، قبل از هرچیز باید بگوییم پوشیدن کت تک با یک شومیز شما را تبدیل به بانویی جذاب و دلربا می‎کند. هر شومیز مدل خاصی دارد و برخی از آن ها دارای یقه‎ای بسته هستند. دقت کنید که شومیزهای یقه بسته با کت‎های زنانه هماهنگ نیستند و نمی توانند گزینه مناسبی باشند. در عوض شومیزهایی با یقه گرد و یقه هفت بهترین گزینه برای ست کردن با کت تک زنانه محسوب می‎شوند.

ست کردن کت با شومیز

ست کردن کت با شومیز

  • ست کردن کت با بافت زمستانی

فرض کنید فصل زمستان فرا رسیده است و دوست دارید با پوشیدن کت، استایل خود را جذاب کنید اما به نظر می‎رسد نمی‎توانید ست مناسبی را برای آن پیدا کنید. در این هنگام پوشیدن کت زنانه به همراه یک بافت زمستانی جذاب می‎تواند بهترین انتخاب ممکن باشد.

ست کردن کت با بافت زمستانی

ست کردن کت با بافت زمستانی

ست کردن کت با بافت زمستانی

ست کردن کت با بافت زمستانی

  • ست کردن کت با تاپ

شاید فکر کنید در فصول گرم سال پوشیدن کت زنانه غیر ممکن است. این در حالی است که امروزه کت‎هایی با جنس نازک و خنک برای فصل تابستان و بهار تولید می‎شوند. اگر در فصل تابستان تصمیم به پوشیدن کت گرفتید، باید به همراه آن یک تاپ تابستانی خنک به تن کنید. پوشیدن تاپ زنانه از زیر کت علاوه بر ایجاد ظاهری جذاب، سبب می‎شود از گرمای طاقت فرسای تابستان در امان باشید.

ست کردن کت با تاپ

ست کردن کت با تاپ

ست کردن کت با تاپ

ست کردن کت با تاپ

4.3/5 - (3 امتیاز)

2 نظر در “زیر کت زنانه چی بپوشیم؟

  1. masoum63 گفت:

    سلام وقت بخیر
    شما کراپ هم دارید؟

    1. ada_support گفت:

      سلام بله عکساش در پیچ اینستا و کانال تلگراممون موجوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

preload
enemad-logo
خانه
فروشگاه