راهنمای انتخاب و خرید شلوار برای افراد قد کوتاه

آنچه در این محتوا می خوانیم:

اگر شما نیز مانند اغلب افراد کوتاه قد معتقد هستید که دنیا را برای انسان های قد بلند ساخته اند، سخت در اشتباهید. امروزه در تمامی زمینه ها، توجه یکسانی به افراد قد کوتاه و قد بلند می کنند. دنیای مد و پوشاک نیز از این توجه ویژه بی نصیب نیست؛ به گونه ای که روزانه انواع پوشاک، لباس و شلوار مناسب برای افراد کوتاه قد در بازار تولید شده و به فروش می رسد. اگر تا به امروز موفق نبوده اید که شلواری مناسب با قد کوتاه خود پیدا کنید، با خواندن این مقاله این توانایی را پیدا خواهید کرد.

راهنمای انتخاب و خرید شلوار برای افراد قد کوتاه

راهنمای انتخاب و خرید شلوار برای افراد قد کوتاه

افراد قد کوتاه چه شلواری بپوشند؟

شلوار مناسب برای افراد کوتاه قد تنها بر اساس یک معیار انتخاب نمی شود. بلکه لازم است هنگام خرید شلوار مناسب، مجموعه ای از عوامل را در نظر بگیرید. برای مثال، توجه به قد شلوار اولین و مهم ترین عاملی است که تعیین می کند شلوار مورد نظر برای افراد قد کوتاه مناسب است یا خیر. در صورتی که قد شلوار بلندتر از حد انتظار باشد، پوشیدن آن به افراد قد کوتاه توصیه نمی گردد.

شلوار بوت کات

انواع شلوار مناسب برای افراد کوتاه قد

آیا پیدا کردن شلوار زنانه مناسب برای شما سخت است؟ نمی توانید شلواری متناسب با قدِ کوتاه خود پیدا کنید؟ آیا به علت بلند بودن قد اغلب شلوارها، از پوشیدن کفش های پاشنه بلند خسته شده اید؟ ما راه حل این مشکل را برای شما یافته ایم. با پوشیدن شلوارهای مناسب برای افراد قد کوتاه، می توانید مشکلات خود را به پایان برسانید و تیپ و استایل دلخواه خود را داشته باشید.

شلوار زنانه لینن زارا

  • شلوار مام استایل

شاید به جرئت بتوان گفت شلوار مام استایل، بهترین شلوار زنانه برای افراد کوتاه قد شناخته می شود. بیشتر افراد قد کوتاه، شلوار مام استایل را برای داشتن ظاهری جذاب انتخاب می کنند. توصیه می شود هنگام پوشیدن مام استایل، لباس خود را داخل شلوار قرار دهید تا قد پایین تنه شما بلندتر به نظر برسد.

شلوار برای افراد قد کوتاه

شلوار برای افراد قد کوتاه

  • شلوار فاق بلند

اگر دقت کرده باشید، اغلب افراد کوتاه قد، ترجیح می دهند از شلوار زنانه فاق بلند برای جذاب کردن ظاهر و استایل خود استفاده کنند. شلوار فاق بلند از این جهت مناسب است که قد پایین تنه را بلند تر نشان می دهد و موجب می شود قد بلندتر به نظر برسید.

شلوار فاق بلند برای افراد قد کوتاه

شلوار فاق بلند برای افراد قد کوتاه

  • شلوار دمپا

برخلاف شلوارهای جاگر که در قسمت انتهایی خود دارای کش هستند، شلوار دمپا در قسمت مچ آزادتر است و این باعث می شود قد افراد بلندتر نشان داده شود. در نتیجه برای قد بلند نشان دادن خود، می توانید از شلوار دمپا کمک بگیرید.

شلوار دمپا برای افراد قد کوتاه

شلوار دمپا برای افراد قد کوتاه

3.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

preload
enemad-logo
خانه
فروشگاه