با کت و شلوار زنانه چه کفشی بپوشیم؟

آنچه در این محتوا می خوانیم:

کت زنانه یکی از لباس های رسمی برای بانوان است که این روز ها نیز بسیار ترند شده است. اما سؤال بیشتر بانوان این است که با کت و شلوار زنانه چه کفشی بپوشیم تا ظاهری شیک داشته باشیم. در ادامه این مطلب انواع کفش های مناسب کت و شلوار زنانه را بررسی می کنیم.

چه کفش هایی مناسب کت زنانه است؟

هنگام انتخاب کفش مناسب برای کت زنانه فاکتورهای بسیاری باید در نظر گرفته شوند تا بتوانیم یک ظاهر متناسب را ایجاد کنیم. این فاکتورها شامل:

 

کت ژاکارد مجلسی مغزدوزی شده

 

  • سبک کت و شلوار و میزان رسمی بودن آن
  • تناسب رنگ کفش با کت و شلوار
  • مناسبت و کد لباس
  • کیفیت و دوام کفش
  • سلیقه و سبک شخصی
  • مقرون به صرفه بودن

با در نظر گرفتن این نکات و آگاهی درباره کفش های مناسب می توانید یک ست عالی از کت و شلوار برای خود داشته باشید و همیشه شیک به نظر برسید. به همین دلیل کفش های مناسب را در زیر معرفی می کنیم.

کفش پاشنه بلند کلاسیک

یک جفت کفش پاشنه بلند کلاسیک یک انتخاب همه‌کاره و عالی است که می تواند به راحتی مکمل هر کت زنانه باشد. شما می توانید رنگ های خنثی مانند مشکی، سرمه ای یا کرم را برای این کفش ها انتخاب کنید تا آن ها را با هر رنگ کت و شلواری بپوشید.

 

کفش پاشنه بلند کلاسیک

 

کفش آکسفورد زنانه

کفش های آکسفورد زنانه می تواند ظاهر رسمی تری به کت و شلوار زنانه شما بدهد. این کفش ها اغلب بند داشته و پاشنه کوتاهی برای آن در نظر گرفته می شود.

 

کفش آکسفورد زنانه

 

کفش های لوفر

کفش های لوفر یکی دیگر از گزینه های شیک برای ست کردن با کت زنانه است که می توانید نوع چرم را جیر آن را انتخاب کرده و شکل امروزی به ظاهر خود بدهید.

 

کفش آکسفورد زنانه

 

کفش های نوک تیز

اگر مدل شلوار کت زنانه شما کمی گشاد و بلند است، کفش های نوک تیز چه پاشنه دار و چه بی پاشنه هم می تواند گزینه ای برای ظاهر رسمی در نظر گرفته شود.

 

کفش نوک تیز زنانه

 

سخن پایانی

کت یکی از لباس های ترند و شیک زنانه است که برای داشتن ظاهری بهتر باید توجه داشته باشید که با خرید کت زنانه، حتما باید کفش مناسب آن را هم انتخاب کنید. پس بهتر است تمامی کفش های مناسب این ظاهر را بشناسید.

2.9/5 - (7 امتیاز)

3 نظر در “با کت و شلوار زنانه چه کفشی بپوشیم؟

  1. نرگس گفت:

    مدل های عالی

  2. Melika79 گفت:

    👌🏻👌🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

preload
enemad-logo
خانه
فروشگاه