بهترین های شومیز مجلسی ترکیه ای

آنچه در این محتوا می خوانیم:

معمولا در کمد هر خانمی در بین لباس‌های گوناگون، یک یا چند شومیز پیدا می‌شود. شومیز مجلسی ترکیه‌ای نیز از پرفروش‌ترین شومیز ها در بازار ایران است. این لباس زیبا با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود و می‌تواند سلیقه هر خانمی را پاسخگو باشد.

بهترین های شومیز مجلسی ترکیه ای

شومیز ترک

شومیز ترک

شومیز مجلسی ترکیه ای آدا مزون

در برخی از مجالس، به جای استفاده از لباس‌های پوشیده که ممکن است خانم‌ها را محدود کند، می‌توان از یک شومیز مجلسی ترکیه‌ای زیبا استفاده کرد. این کار نه تنها باعث زیبا درخشیدن شما می‌شود، بلکه می‌توانید در آن بسیار راحت ،آزاد و رها باشید.

شومیز مجلسی با طرح طلایی شومیز زنانه آستین کش طرح دار شومیز مجلسی دکمه دار آستین کش

 

خرید شومیز ترکیه‌ای ترند سال، از طریق مزون لباس آدا مزون، به صورت اینترنتی و حضوری، امکان‌پذیر است. طرح و رنگ این لباس ترکیه‌ای بسیار متنوع و خاص پسند است. طراحان ترکیه‌ای سعی می‌کنند برای جلب نظر مشتریان داخلی یا خارجی، این لباس‌ها را جذاب و متفاوت طراحی کنند. شما می‌توانید از میان طرح‌های بسیار زیاد، لباس مورد علاقه و پسند خود را انتخاب کنید.

شومیز ترک

شومیز مجلسی ترکیه‌ای 2023

شومیز در اصل، به معنای تیشرت است. این واژه، فرانسوی است. این لباس گستره‌ی عظیمی از ژاکت و بلوز‌های مردانه و زنانه را شامل می‌شود. حتی اگر در اینترنت به واژه انگلیسی یا فرانسوی نام آن را سرچ کنید، با طیف وسیعی از تیشرت و لباس‌های جلوباز مواجه می‌شوید. اما در صورتی که شما نام شومیز را به فارسی جستجو کنید، لباس بانوان را مشاهده می‌کنید. زیرا این نوع لباس در ایران، مخصوص به بانوان استفاده و دوخته می‌شود.  این لباس‌ها اغلب برای بهار و تابستان پوشیده می‌شوند که جنس نرم و لطیفی هم دارند.

شومیز ساتن طرح خال دار شومیز مجلسی سرآستین گشاد شومیز مشکی آستین طرح دار

 

 شومیز مجلسی ترکیه‌ای بیشتر برای خانم‌ها تولید می‌شود. این لباس به صورت جلوباز و گاهی دکمه دار تولید می‌گردد. شاید بد نباشد که به این لباس، لباس لخت زنانه هم گفته شود. به خصوص مدل‌های مجلسی که با ظرافت خاصی دوخته می‌شود. مدل‌های طراحی شده و دوخت کشور ترکیه، انواع مختلفی دارند که حتما به ذکر چند مدل از معروف‌ترین‌های آن‌ها می‌پردازیم.

شومیز طرح سنتی

شومیز ترک

زیباترین مدل شومیز مجلسی ترکیه‌ای

زیباترین شومیز مجلسی ترکیه‌ای برای سلیقه‌های مختلف، با هم متفاوت است. نمی‌توان به طور قطع گفت که فلان مدل، زیباترین مدل شومیز مجلسی ترکیه‌ای است. در بین شومیزهای زیبای ترکیه‌ای می‌توان چند مدل معروف و ترند بازار را به عنوان زیباترین‌ها معرفی کرد که شامل موارد زیر هستند:

(2)شومیز یقه دار سفید شومیز زنانه دکمه دار طرح کلاسیک شومیز سفید آستین کش

 

  1. شومیز قلاب بافی شده که محصول جدید کشور ترکیه است. با اینکه قلاب بافی لباس‌های زنانه، شیوه‌ای قدیمی بود اما دوباره طراحان ترکیه‌ای توانستند این کار را با زیبایی خاصی، تولید کنند.
  2. شومیز مجلسی ترکیه‌ای مدل مردانه و یقه بسته هم از انواع شومیز ترند شده در بازار است. این شومیز در میان خانم‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. به خصوص در کشور ایران که خانم‌ها اغلب ترجیح می‌دهند شومیزی داشته باشند که آستین بلند و یقه داشته باشد. پوشیدن این مدل شومیز مجلسی ترکیه‌ای، با دامن و شلوار، جلوه خاصی به خانم‌ها می‌بخشد.
  3. شومیز ترکیه‌ای گلدوزی شده هم از شومیزهای بسیار زیبایی است که در مجالس مختلف می‌توان از آن استفاده کرد.
  4. شومیزهای یقه قایقی هم بسیار ترند هستند و می‌توان روی آن‌ها گلدوزی کرد. این مدل مناسب افرادی است که سینه‌های بزرگ دارند.
  5. شومیزهای جلو کوتاه و پشت بلند هم می‌توانند در مجلس استفاده شوند و جزئی شومیزهای معروف ترکیه‌ای هستند. این مدل بیشتر برای خانم‌هایی مناسب است که باسن بزرگی دارند.
4.2/5 - (6 امتیاز)

4 نظر در “بهترین های شومیز مجلسی ترکیه ای

  1. Shiva saramad گفت:

    جنس ها واقعا ترک هستن؟

    1. ada_support گفت:

      بله عزیز میتونید حضوری هم تشریف بیارید و از نزدیک ببینید

  2. ناشناس گفت:

    سلام جمعه ها کلا نیستید؟

    1. ada_support گفت:

      سلام معمولا نه ولی قبلش می تونید تماس بگیرید و اطمینان حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

preload
enemad-logo
خانه
فروشگاه